søndag 7. februar 2010

God Søndag, alle sammen.
Då var det snart slutt på denne helga og, og godt er det:-p
Likar vanlegvis helg, men er så kjedlig no når min kjære jobbar natt..(18-06), så frå i måra tidlig har han fri til neste helg igjen..då skal han jobbe 06-18, men kjem no heim om kvelden då.=)
Men vi har no forsåvidt hatt ei fin helg likevell.
Har faktisk vore stille og roleg her i huset..Og det er utruleg herleg!
Her har det nemleg ikkje vore noko vane å vere ÅLEINE når eg er åleine heime..
Det høyrest nok sprøtt ut, men det spøker her..spøkte vertfall.
Har vore ei dame og en mann her, som eg visste om, men og hund og katt, som eg ikkje har merka noko til...like greit:-p
Har ikkje vore noko farlig altså, men har vore så tungt her..er vanskeleg å forklare, men en merkar det godt om en "tar inn" sånnt. -Energitapping rett og slett.
Men no håpar vi på at dei er vekke..eg er mørkredd så det held uansett om eg ikkje har "folk" gåande rundt i huset når eg er åleine:-p

No er Marcus våken igjen...han har sove ute 1/2 time no.
-Så får vel gå å hente han igjen.

Vi håpar og at Sofie-Snuppa, snart blir frisk igjen!!

klem

4 kommentarer:

  1. Hei Marion! Oppdaga plutseleg at det var komme ein liten skjønning som følgjar hos meg, og då måtte detektiven i sving. Så kosleg blogg du har laga deg. Velkommen i bloggverda :) Spooky innlegg, dette siste.....

    SvarSlett
  2. Hei Tanta.
    Ja,vi måtte til slutt gi tapt som "anti-blogger";-) så her er vi.
    Var litt spooky forrige helg ja, men ellers har det ikkje vore så gale..dei har liksom berre vore her. Enkelte episoda har vore litt nærgåande, men ellers greit.=)
    Men no får vi tru dei er vekke..klarer meg fint her uten;-)

    SvarSlett
  3. Hei,hei.
    Godt arbeidshelga er over, det er mi og ;-)
    Bloggen din er kjempefin Marion, koseleg å ta turen innom her.
    Ha ein fin søndag dåke og.
    Klem Gullen frå besta!

    SvarSlett
  4. Hei Mamma.
    Helga er ikkje helt over før i mårra tidlig;-)
    men er ikkje så mange timane igjen.

    Takk for det!=) Var kjekt å lage til=)
    hels til pappa!!

    SvarSlett