lørdag 13. februar 2010

Den som sover, synder ikke

I dag våkna eg klokka 08.30...og det var helt stille, Marcus sov enda.
Så eg benytta anledningen til å gå på badet og fyre i ovnen i fred og ro før prinsen våkna.
Fekk til og med lagt ihop litt kle.
Synst dette drog ut og fant ut det var best å gå opp å sjå til gutten...han hadde jo sove i 13 tima.
Gjekk først inn på badet med litt kle, og det var fortsatt stille.
Når eg åpna døra inn til rommet til Marcus begynte det å romstere i senga hans.
-Sånn "tatt-på-fersken-romstering":-p
Hadde tilfeldigvis mobilen i lomma, så fekk tatt et heller dårlig bilde, men dette var det som møtte meg..
Rakkaren:-p

Ellers har vi hatt en fin dag. Strålande sol og ikkje så kaldt heller, så vi har gått tur i dag.
Var ute i ca 1 time, så sov Marcus litt ute i vogna når vi kom igjen.


Var litt sterkt lys ute, med sol og kvit snø, så vi må gå til innkjøp av solbriller til han.
Men fint var det ute.

Den "plagsomme" sola har og og kikka inn i staua i dag, og Marcus skjønte ikkje heilt korleis han skulle unngå den, så vart nåkken rare fakter på golvet her.
 

OG tann nr 2 har kikka opp i dag (eller i natt).

Ha en fin kveld alle sammen.

1 kommentar:

  1. Må le når eg sit her og ser på innlegget ditt av Marcus,ser ut som han blei tatt skikkeleg på fersken ja. Herleg!
    Gratulerer med tann nr 2, dei kjem nok som perler på ei snor no.
    Flott dag hos dåke og,ser eg.Flotte bilder.
    Ha ein fin Morsdag.
    Klem

    SvarSlett