søndag 14. februar 2010

9.mnd, morsdag, fastelaven, Valentins dag. 14.februar.

Då var det 14.fabruar, en begivenhetsrik søndag.
For det skjer visst ikkje så ofte at det er morsdag, Valentinsdag og fastelaven på ein og samme dag! Er vel snakk om 3-4 ganga i løpet av 100 år!
Men morro er det å få feire sin første morsdag!=)
Fekk gavekort av guttane mine, på Bokuben i Førde, så no skal mamma snart på hobby-shopping, og eg gleda meg!!!;-D
Men her i huset er det ikkje "berre" det som skjer i dag.
Marcus er 9.mnd i dag!!!
( Og far i huset har dåpsdag..hehe, så fekk vi med det og=)

9.mnd ja..tida flyr.
Dagen har gått med til litt knall og fall då prinsen har begynt å reise seg opp etter det meste.
Men det høyrer med det og. Gikk over så fort han såg muligheten for å klatre på nåkke anna.
Ellers har han vore blid og førnøgd, sov til klokka var nesten 8 i dag tidlig, flinkingen!

Orda begynner å bli meir og meir tydlige her no..mulig det er innbilning frå vår side, men synst så tydelig han prøver å sei "traktor". Det blir meir og meir likt for kver dag. Og traktor er jo det største som er for tida. No når vi har to bilar i garasjen, så har traktoren måtte vike plassen og stå ute i kulden, og kver gang vi går opp trappa til loftet, så ser Marcus ut vinduet og seier "ta-to".
Så han veit tydelig kva det er=) (til pappa's store glede!)
Men ikkje alle traktora er like morsomme. Han fekk en fin traktor med hengar til jul av Besta og Bestefar i Askvoll, men denne måtte eg i dag fjerne.
På hengaren er det en gris som kikker opp av høyet når hjula på traktoren går rundt, men den som blir illsint når han ikkje får laus den grisen, jo det er Marcus!!
Så traktor og hengar flyg veggimellom her, så i dag tok eg den altså vekk ei stund=)

I mårra skal vi på småbarnstreff klokka 11-13, og seinare på dagen skal vi på bading.
Så det blir ein travel dag, men morro!
Heile gutten er berre et stort smil når vi seier vi skal på bading:-D

Til kjæresten min.

Elska deg over alt!
Suss frå jenta di!



Til slutt vil eg få ønske Mamma'n min en riktig god morsdag!!!!

 (det lille som er igjen av den)
Takk for at du er den du er, og takk for all hjelp og støtte i året som har gått!
Kjempeglad i deg, mamma!!
(vi kjem kanskje en tur utover neste helg=)

Ha en fortsatt fin søndag, morsdag, valentinsdag og fastelavensdag alle sammen!!

3 kommentarer:

  1. Hjertelig takk, Marion.
    Tillykke med alle dagane i huset.
    Gleda meg til neste helg:-)

    SvarSlett
  2. Så kjekt å lese litt her inne Marion.
    Gud så stor Marcus har blitt no. Flinke gutten :)
    Gratulerer igjen med overstått morsdag, valentinsdag, fastlaven og 9 mnds dag :D

    SvarSlett
  3. Takk,Sunniva!!=)
    Ja,no er dei store desse småtrolla våre;-)
    Marcus klatrer no over alt og røyser seg plutselig!
    Kor er babyen min blitt av????

    SvarSlett