søndag 21. februar 2010

Då er det endelig offisielt!!

VI SKAL GIFTE OSS!!!
-Og gjett om vi gleda oss!! hihi
No har alle fått invitasjonar, og det er ikkje hemmeleg lenger=)
Under 4 mnd igjen og, JEIKS,tida flyr!!
men trur heldigvis at vi har kontroll;-)

*puh*...det var godt å få det ut:-p


Anyway..ser eg har ikkje vore her på snart ei veke, gud som dagane flyr!
Vi har vore i Askvoll hos mamma og pappa i helga, lenge sia sist no.
Det var kjekt=)
Ellers veks Marcus fortsatt og vi har nok å henge fingrane i. hehe
Kjem nok nokre bilder i mårra=)

Ha en fortsatt fin søndag=)


6 kommentarer:

  1. Så koseleg:) Gleder meg, eg...

    SvarSlett
  2. Grattis systa, (sånn offentlig) har no sagt det før :) Ja, begynte å bli litt bekymra for korti neste innlegg kom, bloggen er på dagens faste runde inn iblant vg og firda bl.a. ;)
    So kjekt å følge med:)
    Hs ein fortsatt fin kveld, vist du har meir igjen;) (min er enda ung...)

    Stor klem frå meg!

    SvarSlett
  3. Takk for det=) (igjen)
    Har vore litt sløv siste veka ja..skal prøve å skjerpe meg:-p men har vore nåke kver dag..travelt.

    No er det snart slutt på kvelden her..for min del vertfall. Nils Ove skal snu døgnet no, så han har vel nåkken tima igjen. men Marcus skal vel opp om ikkje så altfor mange tima, så best å komme seg i seng=)

    Nattinatt!

    SvarSlett
  4. Så bra, tanta!=)
    Kanskje du vil bake ei kake når den tid kjem?

    SvarSlett
  5. grattis igjen fra meg og :)) gleda meg veldig til dagen kjem, og forberedelsa i tida før ;) gi marcus en god kos fra meg, og klem til det lykkelige (kommande) brudeparet :D
    klem fra tanta på karmøy ;x

    SvarSlett
  6. Takk for det,vennen=)
    Gleda meg eg og;-D

    SvarSlett